Aktualności

Wynajem instytucjonalny @Home – czyli lokale w pełni serwisowane

Wynajęcie czterech kątów zamiast kupna własnego „M”, stało się dla wielu z nas ciekawszą alternatywą. Głównymi argumentami, przemawiającymi za najmem jest brak zobowiązań w postaci kredytu hipotecznego, coraz wyższe ceny mieszkań w atrakcyjnych dzielnicach oraz większa swoboda w przeprowadzkach czy przemieszczaniu się między miastami.

Doskonale rozumiemy, że możesz mieć dość chodzenia na „castingi” podczas szukania mieszkania do wynajęcia. Niezapowiedziane wizyty właścicieli mieszkania lub brak reakcji na zepsuty sprzęt domowy też nie ułatwiają codziennego życia. Jeśli szukasz nowych możliwości – to wynajem instytucjonalny jest właśnie dla Ciebie.

Poznaj 7 powodów, dla których warto zdecydować się na wynajęcie lokalu @Home:

1. Wynajmowane mieszkanie wcale nie musi być słabo wyposażone, zaniedbane czy mało funkcjonalne.

Starając się najlepiej zidentyfikować potrzeby rynku, wysłuchaliśmy naszych potencjalnych klientów. Chcieliśmy się dowiedzieć jakie mają problemy związane z wynajmem od osób prywatnych i jakie są ich potrzeby związane z mieszkaniami oraz usługami.

Dlatego w @Home postawiliśmy przede wszystkim na design, w którym każdy poczuje się komfortowo. W budynku będą oferowane na wynajem lokale o podwyższonym standardzie, zaprojektowane przez młodych, aczkolwiek doświadczonych architektów wnętrz z Design Anatomy odpowiedzialnych m.in. za nagradzane projekty biur, części wspólnych i restauracji w Olivia Business Centre. Nowoczesne, funkcjonalne i dobrze wyciszone mieszkania będą dawały przyszłym najemcom możliwość dopasowania do ich własnego stylu.

2. Bezpieczeństwo @Home ma wiele wymiarów.

Przede wszystkim projekt tworzy dwóch doświadczonych inwestorów, w tym Olivia Business Centre, dlatego unikniesz sytuacji, w której podpisujesz „umowę na czarno” lub nie dostajesz odpowiednich kluczy do mieszkania.

Wszystkie formalne działania są w pełni transparentne, a rozliczenia klarowne. Dodatkowo w @Home jest monitoring 24h, opiekun budynku, domofony, zamykana i monitorowana hala garażowa z miejscami na rowery.

3. Rezygnujesz z typowej relacji prywatny właściciel – najemca.

Nikt Cię nie sprawdza, nie robi niezapowiedzianych wizyt, nie wchodzi do mieszkania bez Twojej wiedzy i nie ogranicza Ciebie oraz innych domowników.

Głównym założeniem @Home jest to, żeby poczuć się jak u siebie w domu, dlatego możesz zapraszać kogo chcesz i mieszkać ze swoją całą rodziną (również pupilem!).

4. Znasz to uczucie, kiedy zepsuje Ci się lodówka, a Ty od tygodni nie możesz doprosić się o naprawę u właściciela wynajmowanego mieszkania?

@Home zawsze na miejscu jest opiekun budynku, do którego każdy z mieszkańców ma też numer telefonu i to dzięki niemu możesz załatwić wiele spraw – na przykład naprawę sprzętu AGD.

Na przybycie Pana „złotej rączki” czekasz maksymalnie 24 godziny. To chyba nie jest długo, prawda?

Warto również zaznaczyć, że jeśli sprzęt w Twoim wynajmowanym lokum nie został zniszczony mechanicznie lub wskutek nieprawidłowego użytkowania, to oczywiście koszt naprawy jest po naszej stronie.

5. Czy wynajmując mieszkanie od osoby prywatnej nie miałeś/łaś czasem wrażenia, że nie wszystkie warunki wynajmu i opłaty są jasne?

@Home wszelkie działania są transparentne i jasne dla obu stron. Na przykład – jako Rezydent @Home zapłacisz rachunek za media według wskazania indywidualnych liczników.

To znacznie wygodniejsze i bardziej przejrzyste niż płacenie zaliczek za media, dopłaty i zwroty rozliczane raz w roku według niejasnych zasad – przy wynajmie prywatnym często rozliczanie przygotowywane jest raz w roku i nie pokrywa się z okresem faktycznego wynajmu.

Mieszkając @Home wszystko możesz załatwić podczas rozmowy z opiekunem budynku. Do tego unikniesz też wiążących Cię umów np. z dostawcą Internetu, ponieważ w całym budynku jest dostępne wifi – 100MBit/sek dla każdego.

6. Wystrój z czasów PRL-u, dywany na ścianach, ubikacja w kuchni – ile dotychczas znalazłeś/łaś takich perełek na rynku?

Oczywiście podchodzimy do tego z przymrużeniem oka, jednak warto podkreślić, że nam zależy, żebyś czuł/ła się @Home po prostu jak u siebie w domu.

Dlatego zaoferujemy przyszłym Rezydentom @Home personalizację mieszkania już na etapie rezerwacyjnym.

@Home będzie możliwość wyboru usług dodatkowych, poczynając od parkingu dla samochodów, rowerowni, obsługi dedykowanego doradcy. Lista usług mających wpływ na komfort najemców jest znacznie dłuższa.

@Home myślimy nieszablonowo i zależy nam na pokazaniu różnych możliwości i perspektyw.

Ale to Ty decydujesz! Jeśli te argumenty Cię przekonują  – zapisz się na newsletter i poznaj ofertę jako pierwszy/a.

Aleksandra Majewska
Autorka artykułu